wtorek, 4 grudnia 2007

Wielka patronka - także mojej Mamy

                 Wielka patronka

 

 

 

Święta Barbara to wielka patronka górników hutników i dobrej śmierci. Jej wspomnienie jest zawsze obchodzone co roku właśnie 4 grudnia dwa dni przed wspomnieniem Świętego Mikołaja, którego bardzo kochamy a szczególnie dzieci. Święta Barbara to także patronka kobiety, która 31 lat temu mnie urodziła sama wychowała utrzymywała i nadal to robi to moja kochana Mama Barbara Cichocka. Z powodu że jestem obecnie w Górznie napisałem i wysłałem do Mamy takie o to życzenia: 

 

 

       Ukochana Mamo!!!

 

 

 

        Twój kochający syn życzy Ci z całego serca, aby dalsze Twoje życie było usłane wielką miłością Boga i drugiego człowieka. Pokojem, radością życia i wielkiej życzliwości serdeczności ludzkiej, abyś już tu na ziemi doświadczyła przedsionka nieba, które czeka na nas po drugiej stronie. Niech Twoje życie będzie także usłane wielkim powodzeniem życiowym i dobrym długotrwałym zdrowiem. Jak najmniej bólu i łez w tym Twoim trudnym życiu. Niech wielki optymizm i radość już na zawsze zagości w Twoim matczynym sercu, zarażając nim wszystkich, których kochasz. Niech Twoja wielka patronka Św. Barbara wyprasza Ci wszelkie łaski i szczególną opiekę Niepokalanej Dziewicy Maryi. Wszystkiego najlepszego pięknej pogody ducha i wielkiej radości serca. Życzy pamiętający i kochający Syn Łukasz

 

Serdeczne i wielkie życzenia dla wszystkich Baś, które znam a jest Ich trochę;)  Szczególnie dla Pani Basi Smektały, przełożonej pielęgniarek w Górznie. To wspaniała bardzo ciepła i serdeczna kobieta, ma ogromne serce dla każdego, szczególnie dla chorego i niepełnosprawnego. To dzięki Pani Basi mogę tak długo przebywać w tym wspaniałym sanatorium w Górznie. Jestem Jej ogromnie za to wdzięczny i moja Mama tez, bo może sobie trochę odpocząć od codziennych obowiązków przy niepełnosprawnym synu. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Wasz pamiętający i kochający Was szalony romantyk Łuki

1 komentarz:

  1. ~Mama z ciocią Krysią4 grudnia 2007 11:08

    Kochany Synu, bardzo dziękuję za życzenia, bardzo mi się podobały. Pozdrawiamy i całujemy.

    OdpowiedzUsuń