niedziela, 25 marca 2018

W którym tłumie?

       Ah Jezu, umęczony, opluty, zakrwawiony, Królu miłosiernej miłości. Gdzie ja stoję? Gdzie stoi moje szczere, prawdziwe serce, moje autentyczne ja, w którym tłumie? Czy w tłumie z niedzieli palmowej, gdzie się radośnie woła Hosanna? Czy może w tłumie z wielkiego piątku, gdzie z wielką agresją i nienawiścią krzyczy się Ukrzyżuj Go? A może moje biedne serce jest podzielone i rozdarte, tak że połowę jest w tym tłumie a połowę w tamtym?     
         Niech te trudne pytania nurtują nas, pomagając nam dobrze przeżyć ten wielki tydzień, w którym dokonuje się moje, Twoje - nasze zbawienie i odnowienie. Tylko po to, żeby na nowo, jeszcze z większą mocą Zmartwychwstała Jego miłość w nas, a przez Nią nasza miłość do Niego, dobrego Boga i do każdego człowieka. 
            Tego z głębi wrażliwego serca życzę Sobie i Wam ukochani moi. AMEN!!!!!! Czyli niech tak się stanie, więc AMEN!!!!!! AMEN!!!!!!! AMEN!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz