piątek, 27 lipca 2007

Wielkie zmiany

Witajcie kochani moi!!! Jak sami widzicie calkowicie zmienilem grrafike swojego skromnego bloga. Mam nadzieje ze bedzie Wam sie duzo lepiej czytalo moje wypociny ktore chce Wam przekazac. Czekam na komentarze na temat wygladu mojego bloga. Oby prawdziwa milosc byla postawa i Waszego Życia i kazdego kto czyta mojego bloga. Tego zycze kazdemu z glebi mego pelngo milosc serca, ktore tak bardzo jej pragnie i potrzebuje. Pozdr wszystkich serdecznie i mocno caluje wszystkie pieknosci hehehe  hahaha Wasz szalony romantyk Łuki

4 komentarze:

  1. Witaj Łukasz!Wspaniale zmieniłeś szatę graficzną.Dziękuję za piękno, które nosisz w sobie. Powodzenia!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka Łuki! Nie wiedziałam dotąd że masz bloga ale bardzo mi się podoba i będę tu zaglądać. Podziwiam Cię za niezachwiany optymizm i wiarę (także w ludzi). Pozdro i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Łukasz. No więc jednak zdecydowałam się dać komentarz na Twoim blogu. :)Bardzo podoba mi się nowa szata graficzna :)Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny blog czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli chcesz znaleźć kurs na instruktora prawa jazdy
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń