piątek, 6 lipca 2007

slaby dostęp do netu

Witajcie Kochani hehe Niestety narazie mam slaby dostep do netu dlatego tak malo pisze.Nie dlugo to sie zmieni jak wroce do Płońska do domu gdzie mam dostep do netu nom stop. Chce na powaznie zajoc sie pisaniem moze takze zarobkowo, chce pisac o wszystkim szczegolnie o zyciu tym trudnym zyciu i o milosci ktorej tak bardzo brakuje w tym zakreconym swiecie. Licze na Wasze wsparcie i poparcie, motywujcie mnie swoja obecnoscia i dobrym slowem czasem opierniczeniem mnie nie raz to mi pomaga. Kocham Was bardzo jestescie moja pociecha i druga duza rodzina. Pozdr Was wszystkich serdecznie i slodko caluje wszystkie kobiety brzydkie tez choc uwazam ze nie ma takich kobiet. Sle piekny usmiech do kazdego z Was osobna, usmiech pelen  milosci i nadziei na lepsze dzis i jutro hehehe  hahaha  haha  hehe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz