poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynkowo

  


          Nie warto żyć bez miłości. Miłość daje radość nadzieję uskrzydla pokazując piękno jutra. Tym bardziej jak się ma u boku tę jedną ukochaną i wymarzoną osobę.

  

      Jak w moim przypadku jest Nią piękna, wesoła i bardzo szalona Monisia, tzw. kochana moja Małpeczka, którą bardzo kocham i szanuję. 

  

      Ukochana perełko z całego gorącego serca dziękuję za Twoją wielką i szaloną miłość do takiego szalonego wariata jak ja;)

  

      Kochani kochajmy się nawzajem mimo wszystko, miłość ma ogromną moc zmieniać nasze życie i cały świat, czego życzę Wam z całego gorącego od miłości serca. Wasz szalony romantyk Łuki


  
To od mojej kochanej Małpeczki Monisi;)

  
A to dla Was kochani moi:) Niech piękna i ofiarna miłość rozgrzewa Wasze - nasze ludzkie serca, czyniąc nas ślicznymi perłami tego szalonego i psującego się świata. Pamiętajmy  jednak przede wszystkim źródłem największej miłości jest BÓG szalonej i niepojętej miłości, który nieustannie nam błogosławi i bardzo nas kocha po za granice naszego rozumowania i kochania. Bez Jego błogosławionej miłości nasza miłość jest tylko pustym brzmieniem "Kocham Cię" Takie jest tylko moje osobiste zdanie. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i walentynkowo;) Wasz szalony romantyk Łuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz