wtorek, 8 marca 2011

8 Marca dzień kobiet

     Ach te kobiety bez Nich nasze męskie życie było by nudne i bezsensowne. Było by jak wielki ogród bez cudownych, ślicznych kwiatów, które ożywiają i upiększają ten Ogród. Za to pięknie Wam dziękuję śliczne i kochane Kobiety. Oto moje życzenia dla Was wszystkie kobiety.

Kochane i piękne kobiety!!!
 
  
      W dniu święta wszystkich kobiet. Jako przedstawiciel męskiej społeczności życzę naszym kobietom, szczególnie kobietom - czytelniczkom mojego bloga. życzę z głębi serca, abyście pięknie i szlachetnie wypełniały swoje dość trudne, ale piękne powołanie bycia kobietą. Byście zawsze były piękne i mądre, pięknem i mądrością miłości, bo to właśnie miłość czyni Was pięknymi i mądrymi ozdobami naszych męskich serc i całego życia. Takie cudowne kobiety stają się dla nas natchnieniem i melodyjną muzyką, która ślicznie gra w naszych męskich duszach. Oby takich kobiet, nigdy nie zabrakło na tym Bożym świecie. Taką cudowną jest dla mnie moja ukochana Monika
      Wiele dobrego i długiego zdrowia, radości, cudownych uśmiechów na Waszych ślicznych twarzach. Ogrom serdeczności i życzliwości od swoich ukochanych mężów, ojców, braci, kolegów i przyjaciół. Niech piękno Waszej kobiecości będzie cudownym odbiciem Boga miłości, który dał nam Was z miłości do mężczyzny, by nie był sam i aby był szczęśliwy u boku pięknej mądrej i kochającej kobiety.
      Życzę, by każda kobieta była kobietą prawdziwej i gorącej miłości, dla której warto żyć. To jest jedno moje życzenie dla Was moje cudowne kobiety, które jesteście przecudownymi arcydziełami Boga miłości. Dla mnie osobiście jesteście wielką radością i rozkoszą mojego wrażliwego i kochającego serca. Kocham Was bardzo kobiety, piękne Różyczki mojego serca. Wasz szalony i miłujący Wasze kobiece piękno romantyk

Łukasz  Cichocki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz