sobota, 23 kwietnia 2011

Wielkanoc 2011

Nie dawno usłyszałem od młodego człowieka takie żałosne zdanie: "Co za gość z tego Chrystusa, On co roku się rodzi, umiera i zmartwychwstaje. Dla mnie to wielka głupota." Ogromnie żal mi się zrobiło tego młodego człowieka. Biedny człowiek pomyślałem, pewnie nigdy nie doświadczył Jego zbawczej miłości. Rzeczywiście Jezus co roku umiera i zmartwychwstaje po to tylko, by w końcu Zmartwychwstały nasze serca w Jego świętej i niepojętej miłości. Oby to się dokonało w nas i w tegoroczne święta Wielkanocne. A oto nasze życzenia dla Was kochani moi.

Serdeczne Życzenia !!!

  

Wszystkim drogim, kochanym i szanownym gościom i czytelnikom mojego bloga z głębi gorących serc życzymy: Zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt Wielkiej nocy. By Wasze serca i całe życie było wypełnione Błogosławieństwem i światłem niepojętej miłości Zmartwychwstałego Chrystusa, który za nas umarł i Zmartwychwstał. Obfitego, mokrego dyngusa i wesołego ALLELUJA!!! Życzy kochająca się para Monika S. i Łukasz C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz