środa, 20 czerwca 2007

Górzno piekne miejcie wspaniali ludzie

Górzno wioska w gmi. Krzmieniewo wielkopolska. Tu znajduje sie szpital rehabilitacjno profiltyczny. Tu przebywam juz 5 tyg jeszcze zostaly mi 4 tyg. To super miejsce otoczone piekna przyroda ktora kocham. Tu tez poznaje wspanialych ludzi o wielkich sercach wrazliwych na drugiego czlowieka sczegolnie tego chorgo i niepelnosprawnego. To ludzie oddani gotowi na wielkie poswiecenie dla czlowieka poszkodowanego przez tzw los zyciowy. Ci ludzi stali sie dla mnie druga wielka super rodzina, pomagaja mi jak moga chcac ulatwic mi dosc trudne niepelnosprawne zycie. Jestem Im za to ogromnie  chcialbym oddac Im cale moje serce za o co robia dla mnie osobiscie. Niech Bog milosci bedzie Im wieczna nadroda i wszystkim tym ktorzy mi w jakikolwiek sposob pomagaja. Pozdr wszystkich serdecznie mocno calujac kobiety;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz