sobota, 18 października 2008

Mój patron i Całej służby zdrowia

         Był wiernym towarzyszem i lekarzem w więzieniu wielkiego Apostoła narodów, Św. Pawła z Cars. Napisał trzecią przepiękną Ewangelię o miłosiernym Bogu, pełnym szalonej miłości. On właśnie w tej Ewangelii najwięcej zawarł wątków o Niepokalanej Maryi, Matce Boga i każdego człowieka.      
      Prawdopodobnie to On, Św. Łukasz namalował ten przepiękny obraz Jasnogórskiej Pani. Malował go na stole w Nazarecie. Miał bliski i serdeczny kontakt z Matką Jezusa, dlatego tak wiele o Niej napisał.
      Święty Łukasz jest patronem lekarzy, całej służby zdrowia jak także malarzy. Jest również i moim patronem, gdyż noszę Jego piękne imię, cieszę się z tego bardzo i jestem dumny, że mam tak super wspaniałego patrona.
       Niech On nieustannie wyprasza mi u Boga szalonej miłości i Niepokalanej Dziewicy, łaskę dobrego zdrowia duszy, serca i ciała. Jak także łaskę prawdziwej gorącej miłosci, której jestem tak bardzo spragniony i tak wiele o niej mówię i piszę. Niech ta piękna i prawdziwa miłość zalewa i upija jak stare dobre wino moje wrażliwe i kochające serce. Oby tak się stało. AMEN!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. Pieknie piszesz Łukaszu,wierze,ze znajdziesz swoja miłosc.Trzymaj sie cieplutko:)podrawiam.

    OdpowiedzUsuń