wtorek, 21 października 2008

Pożegnanie

Tak kochani moi, to już moja ostatnia noc w Płońsku w domu rodzinnym.Za kilkanaście godzin będę mieszkańcem Ciechanowie. Zamieszkam w DPS"KOMBATANT" tam gdzie chciałem. Wierzę, że tam zmieni się moje trudneżycie i naprawdę tam odżyje. Wiem, że Bóg Miłości przygotował dla mniecoś specjalnego i wspaniałego, choć narazie sam nie wiem co, to możebyć. Ufam, że to coś cudownego. Mimo to z bólem serca żegnam się z moimrodzinnym domem, z moim ukochanym miastem Płońskiem przyjaciółmi ikolegami. Mimo to wierzę, że nie zapomną o mnie jako kochanym wrażliwymczłowieku. Ufam, że tam poznam wielu wspaniałych, cudownych ludzi,którzy ułatwią moje niełatwe życie. Pragnę być dla Nich pięknymświatłem niezmiennej nadziei i cudownej  miłości Boga i człowieka.Módlcie się abym jeszcze bardziej stał się człowiekiem cudownej miłościi abym dobrze się tam zaadoptował.Kocham Was bardzo:)Wasz szalony romantyk Łuki

2 komentarze:

  1. Łukaszu jestes WIELKI .

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Lukaszu - Swiatlo nadzieji swieci dla kazdego z nas, dlatego wierze, ze przyjdzie taki dzien, w ktorym spelnia sie wszystkie Twoje marzenia.Zycze Ci, by Twoj nowy dom, byl pelen ciepla, radosci i zrozumienia.Goraco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń