niedziela, 30 lipca 2017

Skarb i drogocenna perła

            Co jest dla mnie i Ciebie tym skarbem, tą perłą? Tym skarbem dla mnie jest mądra, radosna i nie egoistyczna miłość. Bardzo podobnej pięknej perły szukam, czyli cudownej kobiety, tej jedynej wyjątkowej.



             Ale czy robię wszystko by tak się stało? Czy jestem gotowy by oddać wszystko, by zdobyć tę jedną, piękną i drogocenną perlę? Całe życie człowieka to jedno wielkie poszukiwanie szczęścia i miłości.

             Czy mi się uda znaleźć ten skarb i tę perłę? Na pewno tak jeśli będę pamiętał, że dobry i kochający mnie Bóg, zawsze i wszędzie współdziała dla mojego dobra, bo jestem Jego umiłowanym dzieckiem przeznaczonym do Jego Boskiej chwały, która jest wieczną i nieprzemijającą miłością. Tego z głębi serca życzę sobie i Wam umiłowani moi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz