sobota, 26 sierpnia 2017

W Jasnogórskim pałacu



 

       Ta piękna dziewczyna, szczególnie wybrana przez dobrego Boga na Matkę Jego samego. Ta cicha i pokorna służebnica - niewolnica Jego Boskiej miłości. Królowa nieba i ziemi, a od 300 lat Królowa i naszej umiłowanej Polskiej ziemi. Ta piękna Kobieta mieszka i króluje w Jasnogórskim pałacu w Częstochowie. To do Niej, kochającej Matki i Królowej pielgrzymuje tysiące Jej dzieci, także i z naszej diecezji Płockiej.

     Ta piękna Maryja w Jasnogórskiej ikonie jest mi szczególnie bliska, gdyż w latach 1985-1993 mieszkałem około 500.m od Jej Jasnogórskiego pałacu, do którego często jeździłem. Teraz Jej cudowny wizerunek wisi nad moim łóżkiem w moim pokoju w D.P.S w Ciechanowie. Ta piękna Mama nieustannie pokazuje prawą ręką na swojego Syna, prawdziwą drogę i miłość mojego życia. Stale szepcąc mi do ucha i serca "zrób wszystko, cokolwiek Ci powie"

        Niech Ta nasza Królowa Polski, wyprasza nam łaskę pokornej i służebnej miłości, która daje radość i pokój sercom i nadaje sens i smaku naszemu życiu.

                     Maryjo, Królowo Polski jestem przy Tobie, pamiętam o Tobie i czuwam, A Ty ukochana Matko módl się za nami, za każdą polkę i polaka naszej umiłowanej Ojczyzny Polski. AMEN!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz