poniedziałek, 31 grudnia 2007

Dziękuję za mijający rok 2007

Dziękuję za mijający rok 2007

 

Rok 2007 już przechodzi dohistorii naszego życia. Ja dziękuję Bogu za cały ten rok, za chwile trudneciężkie i radosne pełne uniesienia. Dziękuję za dar dobrych ludzi, którychpostawił na mojej drodze życiowej. Szczególnie za Państwo Marie i Jacka Sacha zLeszna i całą Ich rodzinę. Oraz za Ich przyjaciela Mariusza Michalaka z Wilkowickoło Leszna i Jego partnerkę życiową Basie. Dzięki tym ludziom o wrażliwychsercach, moje niepełnosprawne życie stało się trochę łatwiejsze i bardziejpiękniejsze. Jestem bardzo szczęśliwy że Ich poznałem i że stali się moimi wspaniałymiprzyjaciółmi, na których zawsze mogę polegać. Dziękuję Wam kochani, żepojawiliście się w moim dość trudnym życiu. Dziękuję Najwyższemu za wszystkich,których poznałem w tym roku i za tych, którzy w jakikolwiek sposób mi pomogli inadal będą pomagać. Tacy ludzie są dla mnie wielkim skarbem otrzymanym od Bogamiłości a jest Ich trochę a nawet sporo. Wierzę, że sam Bóg i Jego niepojętamiłość będzie dla Nich najlepszą nagrodą.

Dziękuję Panu i za te trudnedoświadczenia, szczególnie za jedno z którym długi, długi czas nie mogłem siępogodzić i chyba do końca się nie pogodziłem, może kiedyś to mi się uda. Torozstanie się po pól cudownym roku z moją ukochaną kobietą Asią, którą nadalbardzo kocham i chyba nigdy nie przestane. Jesteśmy przyjaciółmi, ale to jużnie to samo. Asia jest szczęśliwa u boku innego Mężczyzny moja miłość na topozwala, bo naprawdę bardzo Ją kocham i życzę Jej samego dobra i samej piękneji prawdziwej miłości. Asia doskonale wie, że moje kochające serce zawsze jestotwarte dla Niej i na Jej miłość do mnie. To bardzo trudne doświadczenie wielemnie nauczyło przede wszystkim pokory samo kontroli i jeszcze bardziej umocniłoi uszlachetniło moją miłość jak ogień złoto. To trudne przeżycie umocniło mniei sprawiło, że stałem się silniejszy psychicznie i duchowo mimo, że nadalstrasznie pragnę wielkiej miłości kobiety. Może w tym nowym 2008 roku coś sięwydarzy, któż to wie? Jedynie Bóg miłości to wie i w Jego rękach jest naszecałe życie. Niech On nim kieruje według swej świętej woli.

Życzę sobie i Wam kochani, abyśmyten kolejny nowy 2008 rok przeżyli w miłości i dla miłości do Boga i drugiegoczłowieka. Niech ta prawdziwa miłość sprawi, że staniemy się naprawdęszczęśliwymi ludźmi, żyjąc w pięknej prawdziwej miłości. Życzę tego wszystkimnam z głębi mego wrażliwego i kochającego serca. Dosiego nowego 2008 roku życzyszalony i kochający Was Wasz namiętny romantyk Łuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz