sobota, 19 stycznia 2008

Nadchodzący Baranek Boży

NadchodzącyBaranek Boży
O to zobaczył Jan jak Ten, którego ochrzciłtydzień temu nadchodzi ku niemu i na Jego widok zawołał: „O to Baranek Boży,który gładzi grzech świata” On Jezus, Bóg miłości przez różnie sytuacje życiowei przez różnych ludzi nieustannie nadchodzi ku mojej osobie. Ale czy ja tozauważam? Niestety bardzo często nie widzę tego Baranka Bożego, bo jestemzajęty swoimi sprawami i zapatrzony w swoją własną egoistyczną miłość, któraprowadzi do nikąd co najwyżej do zguby serca i duszy.
Czy ja chrześcijanin XXI wieku mogę powiedziećza psalmistą te słowa: „radością jest dla mnie pełnić Twoją wolę mój Boże”?Bardzo bym chciał tak mówić, ale nie mogę. Bo bardzo często ta Jego wola jesttrudna, niewygodna i nie po mojej myśli, ale Bóg nie jest dobrą wróżka, któraspełnia naszą wolę, ale On jest Bogiem miłości, który lepiej wie co jest dobredla mojego życia i zbawienia mojej grzesznej duszy. On lepiej wie co jest dobredla mnie niż ja sam. W ogóle to kto czyją wolę ma spełniać? Bóg moją czy jaBoga? Tak naprawdę kim ja jestem, że śmiem narzekać iż Twa wola jest dla mnie niemiła i niewygodna? Ja marny proch ziemi często narzucam Bogu swoją własną wolę,żeby zawsze było po mojemu i często źle na tym wychodzę. Tak się dzieje, bozapominam że Bóg nie chce dla mnie zła, ale jedynie samego dobra, które ma mnieuczynić szczęśliwym człowiekiem.
On jest Barankiem Bożym, który gładzi mój i Twójgrzech. W każdej Mszy świętej słyszymy te piękne słowa jak je przyjmujemy? Czyrozumiemy ich głębię i znaczenie? Życzę sobie i Wam kochani, abyśmy nieustannieprzyjmowali Tego Baranka Bożego w komunii świętej i z radością pełnili Jegoświętą wolę, która jest wyrazem Jego niepojętej miłości do nas grzeszników. Onnieustannie nadchodzi ku nam by nas zbawić, nie zamykajmy oczu i drzwi naszychserc, aby nie było za późno na Jego miłosierdzie i zmiłowanie.  Niech moimi życzeniami będą życzenia Św. Pawładzisiejszego II czytania:
Łaska wam i pokój od BogaOjca naszego i od Pana Jezusa Chrystusa.” Niech będzie z nami wszystkimi.Oby to się wypełniło w naszym niełatwym i często zabieganym życiu. Amen!!!

1 komentarz:

  1. karolina_j@onet.eu19 stycznia 2008 12:48

    ... pieknie...Pozdrawiam bardzo serdecznie!!!:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń