niedziela, 17 sierpnia 2008

Stanowcza wiara

Witajcie kochani moiJ Oto komentarz do niedzielnego słowaPana, który ma moc uzdrawiania mimo naszej słabej wiary. U mnie nic nowego,nadal walczę o lepsze jutro, tylko, że z większą wiarą, nadzieją i miłością. Ufającniezłomnie w wielką pomoc Bożą i ludzką. Wiele mi dały te niezwykłe rekolekcje wZieluniu, natchnęły mnie nowym optymizmem, który jest niezbędny i bardzoprzydatny w życiu człowieka. Szczególnie człowieka niepełnosprawnego, jeżdżącegona wózku inwalidzkim. Z głębi serca życzę nam wszystkim, abyśmy moc i potęgępięknej miłości odnajdowali w sobie samym a nie po za sobą. Nasze dusze i sercasą wyposażone w wielką moc tylko odkryjmy ją. Pozdrawiam Was serdecznie moikochani. Wasz napełniony nową nadzieją i miłością romantyk Łuki

 

 

Stanowczawiara

 

„Ulituj się nad de mną Panie, dopomóż mi!” Często tak wołamy, aleBóg jakby był głuchy na nasze wołanie, albo jakby odrzucał nasze prośby. Każdyz nas a na pewno ja na miejscu tej kobiety już dawno by się załamał i zwątpił wmoc i miłość Boga. Z pewnością już za pierwszym razem byśmy powiedzieli, żeBoga nie ma albo, że mnie nie kocha, bo nie słyszy mojej prośby.

Tak nie jest, dziś Jezus uczy nas stanowczości naszej wiary. Uczynas byśmy stanowczo, ale i z wielką wiarą, ufnością i miłością prosili Go o to,co jest dla nas ważne. On Bóg niewysłowionej dobroci na pewno nam to da, jeślibędzie zgodne z Jego świętą i nieomylną wolą. Gdyż Bóg wszelkiej i doskonałejmiłości, zawsze działa z nami dla naszego dobra. Takiego dobra, które w naszymludzkim myśleniu może wydawać się złem. On nigdy nie zsyła nas zła, a jeślidopuszcza na nie, to tylko, dlatego by potem w swoim czasie wyprowadzić z zławielkie dobro. Taki jest nasz Bóg niby paradoksalny, ale wspaniały w swojejnieskończonej mądrości i miłości.

Życzę nam wszystkim, by Jezus mógł powiedzieć O człowieku, moje umiłowanedziecko wielka jest Twoja wiara, niech Ci się stanie jak chcesz. Prosimy CięPanie wielkiej miłości, daj nam stanowczą wiarę kobiety kananejskiej, by Twojaświęta wola wypełniała się w naszym życiu. Amen!!!

3 komentarze:

  1. Witaj,jestem pod wrażeniem tyle wiary masz w sobie.Zapraszam do mojego bloczka na www.moje-życie-ani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Boze nie zpomnij o mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. ~zacisze.blog.onet.pl20 sierpnia 2008 11:08

    Hej Łukasz jestem przyjaciółką Myszki którą masz w linkach . Pozdrawiam i życzę zdrówka www.zacisze.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń