środa, 10 października 2007

Ciezko mi

     Bardzo mi ciezko ostatnio brak milosci czulosci akceptacji zrozumienia, ale moze nie dlugo to sie zmieni bo znow wyjezdzam do wspanialego miejsca do Górzna kolo Leszna. Tam sa super kochani ludzie, ktorzy dobrze rozumieja życie osoby niepelnosprawnej. To moja druga wielka wspaniala rodzina, ktora bardzo kocham i szanuje. Są dla mnie ogromnym skarbem od Boga milosci. Prosze Was kochani o modlitwe zebym nie zwariowal bardzo smutny pozdr Was serdecznie i mocno sciskam. Wasz przygnebiony romantyk Łuki

2 komentarze:

  1. Witaj Lukaszu,Swietny Twoj bloog, nie smuć się, to jesień tak na nas wpływa, mnie też smutno. Ale ja myślę o Tobie. Jesteś wspaniałym mężczyzną. Głowa do góry!!!!Swietnie piszesz. Buziaczki. Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Łukaszku nie smuc sie prosze,ja tez mam trudne chwile,wszyscy śmieja sie z mojej choroby,jestem z toba w cierpieniu!!!!!!!!!trzymaj sie!pozdrawiam i sciskam pa...

    OdpowiedzUsuń