piątek, 11 lipca 2008

Akcja na naszej klasie;)

Kochani moi, Od wczoraj robię taką akcje na naszej klasie. Wysyłam każdemu, swój apel o pomoc dla mnie. Jeśli chcesz się przyłączyć i mi pomóc to już teraz mówię Ci piękne i serdeczne dziękuję. Niech piękna miłość będzie ozdobą naszych serc. Wasz Romantyk Łuki. O to mój apel:

Proszę pomóż mi!!!!

       Jestem Łukasz Cichocki Od urodzenia niepełnosprawny, niesprawność rąk,nóg i trochę mowy. Dobrze obsługuję komputer i internet za pomocąspecjalnego sprzętu na głowie. Mieszkam w Płońsku sam z schorowanąstarszą Mamą, która już nie ma sił opiekować się mną. Jest jużskierowana na operacje biodra i kręgosłupa. Na opiekę nie mamypieniędzy, potrzebne są także kosztowne sprzęty, wyjazdy irehabilitacja. Obecnie zbieram na nowy podjazd do balkonu, zamiastwindy, która jest już stara i nie zdaje odpowiedniego egzaminu.
Szukam także dobrej fundacji, która by się zajęła moją osobą.Szukam dobrych ludzi o wrażliwych sercach chcących nam pomagać. Jeślijesteś dobrym człowiekiem o wrażliwym sercu i chcesz nam pomagać tobędziemy ogromnie wdzięczni za każdą pomoc. Niech Bóg miłości zawszeWam błogosławi. Moje GG: 1898532 , Jeżeli maszjakiekolwiek pytania pisz śmiało na wszystkie odpowiem. Czekam na Waszeopinie i propozycje pomocy. Więcej szczegółów na moim bloguwww.lukaszcichocki.blog.onet.pl CZEKAM!!!!!!!!


      Jeśli chcesz i możesz mi pomóc finansowo, to z Góry składam serdecznewielkie dzięki!!! O to podaję konto, na które można wpłacać swojeofiary:

Bank PKO Nr rachunku:
37 1020 1592 0000 2202 0028 7789
ul. Młodzieżowa 28 09-100 Płońsk

1 komentarz:

  1. ~www.szczegolnyprzyjaciel.blog.onet.pl11 lipca 2008 08:04

    mam ogromna nadzieje, ze Twoja akcja na naszej klasie przyniesie wiele korzyści i znajdzie poklask wielu dobrych ludzi....Czego życzę Ci z całego serca...Sama choć jestem i chora i nie mam za wiele to postaram sie coś przesłać na Twoje konto:)Pozdrawiam serdecznie:)Ewa

    OdpowiedzUsuń