niedziela, 27 lipca 2008

Przepraszam Was

        Kochani jestem winien Wam przeprosiny i wyjaśnienie. Pomyliły mi się niedziele. Zamiast napisać komentarz na 17 zwykłą to napisałem na 27 niedziele zwykłą. To chyba przez te moje problemy życiowe. Jeszcze raz bardzo Was przepraszam za moją nie uwagę. Kilka myśli z dziś. Pamiętajmy kochani, że Bóg nieograniczonej miłości, zawsze współdziała z nami dla naszego dobra, nawet wtedy, gdy często tego nie rozumiejmy. Życzę sobie i Wam, by każdy z nas znalazł drogocenną perłę, którą jest odwieczna miłość Boga i miłość drugiego człowieka. Niech ta perła lśni w naszych sercach i życiu. Pozdrawiam Was serdecznie kochani.  Łuki

1 komentarz:

  1. Pamiętaj nie jesteś sam. Masz przecież Nasze wsparcie i pomoc duchowną. Moim zdaniem powinieneś zostać poetą sądząc po niektórych Twoich wypowiedziach. Acha i jeszcze jedno należędo scholi i gram tam na gitarze.

    OdpowiedzUsuń