piątek, 28 września 2007

Walczący Archanioł - odpust parafialny

Walczący Archanioł

 

   


Święty Michał archanioł to jedenz trzech głównych archaniołów. Jego imię Michał tłumaczy się takim pięknym zawołaniem„Któż jak Bóg!!!” To ten święty Archanioł wypowiedział wojnę przeciw Lucyferowizwanym szatanem i jego aniołom, którzy powiedzieli Najwyższemu NIE!!! Przeciwstawiającsię najświętszej woli Boga miłości. To Michał Archanioł przeciw wstawił się imi zawołał „Któż jak Bóg!” Wtrącając szatana z jego sługami do piekła, gdzie ichodwieczne miejsce. Dlatego takie piękne i głębokie ma znaczenie to imię Michał.Jestem bardzo dumny i zaszczycony ze właśnie On ten wielki święty Archaniołjest patronem mojej starożytnej parafii i mojego pięknego miasta Płońska. Właśniedziś 29 września moja parafia i cale miasto obchodzi uroczyście wielki odpustku czci swojego przemożnego patrona. Są to swojego rodzaju imieniny parafiimiasta Płońska i okolic. Centralne uroczystości odpustowe będę sprawowane 29września o godzinie 11:30 z udziałem wielu zaproszonych Kapłanów m.in. Oj. Zgromadzenia OO Karmelitów bosych z Obór, do którego po części należę nosząc nasobie Św. Szkaplerz karmelitański. Św. Michał Archanioł jest super patronem ipomocnikiem w walce z pokusami szatana, który bardzo Go nienawidzi podobnie jakNiepokalaną dziewice Maryję. On Św. Michał nieustannie walczy z szatanem strącającgo do ochlani piekielnych. Często do Niego się modle i doświadczam Jegoogromnej pomocy, On zawsze mi pomaga, gdy znajduje się w opalach szatańskichpokus, oczywiście, jeśli tylko tego chce. On nie może mnie uratować bez udziałumojej dobrej, choć często słabej woli. Jest posłańcem Boga miłości wiec robijak On szanuje moja wolna wole. Zachęcam Was do modlitwy do tego wielkiego ŚwiętegoArchanioła Michała a na pewno nie będziecie zawiedzeni i zawsze wysłuchani.Polecam Wam taką o to modlitwę, którą osobiście codziennie odmawiam, jest piękna,bardzo głęboka i wymowna. O to jej słowa:

 

ŚwiętyMichale Archaniele, broń nas w walce; przeciw niegodziwościom i zasadzkom złegoducha bądź nam obroną. Niech mu rozkaże Bóg, pokornie oto błagamy; a Ty, Książęwojska niebieskiego, Szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkichkrążące po świecie, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz