czwartek, 7 lutego 2008

Nowa szata bloga

     Kochani pewnie zauważyliście trochę zmian na blogu, trochę nabrał kolorów jak i moje życie dzięki jednej Osobie o pięknym imieniu JULIA. Trafiła do mnie właśnie przez mój blog, jak mówi bardzo przypadkowo trafiła na mój blog i zakochała sie w moim uśmiechu moich oczach i mojej osobowości. Co będzie dalej? hm jedyny Bóg wie ale może być cudownie z pomocą Pana wierzę że możemy być szczęśliwi ze sobą.
     Na blogu jest dużo koloru niebieskiego błękitnego to oznaka nieba za którym tęsknie i do którego dążę w moim dość trudnym życiu. Ten kolor oznacza także Królową nieba Niepokalana Maryję, Matkę Boga a  także moją i Twoja Matkę która prowadzi nas do ogrodu miłości. właśnie miłość oznacza kolor czerwony, bo jak mówi tytuł bloga to Miłość jest podstawą mojego życia. Czerwony to także ból i cierpienie, którego nie brakuje w moim życiu. Na blogu jest także kolor zielony, ziółty i pomarańczowy to nadzieja, radość i szczęście, które od nie dawna pojawiły się w moim życiu dzięki ludziom o wielkich sercach i dobrej woli. To Oni sprawiają że moje niepełnosprawne życie staje się trochę łatwiejsze, to Oni sprawiają że chce mi się żyć i widzę jaśniejsze kolory w swoim życiu.
      Ostatnio także dzięki pięknej Juli i Jej wspaniałej Mamie Andźielinię, wierzę że te cudowne kobiety mogą uczynić mnie naprawdę szczęśliwym człowiekiem. Więc cały mój blog jest odbiciem mojego życia w którym staram się by świeciło słonce miłości. Proszę Was o modlitwę żeby wszystko dobrze sie powiodło by wypełniła się święta i nieomylna wola Boga miłości w moim - naszym życiu. A niewierzący lub mało religijni niech po prostu  trzymają kciuki. 
      Kochana Julio,  piękna  młoda Kobieto  dziękuję  Ci  że  pojawiłaś  się  w  moim  życiu  i  rozpraszasz  jego  mroki,  dziękuję  także  Twojej  Mamie  za  chęć  pomocy mojej osobie. Niech dobre zdrowie i błogosławieństwo Boga najdoskonalszej miłości będą Waszą najlepszą nagrodą za okazane mi serce.  serce
       Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę  by w Waszym życiu zawsze świeciło piękne i jasne słońce miłości.  oczko3 Wasz szalony kochany romantyk  Łuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz