czwartek, 2 sierpnia 2007

Nagły wyjazd

Kochani jutro rano wyjezdzam na wczasorekolekcje dla niepelnosprawnych w Zieluniu. Nie bylo miejsca dla mnie i nagle sie zwolnilo. Odczytuje to jako dzialanie mojego Pana milosci Boga. On wie ze tego bardzo potrzebuje. Wszystko opisze Wam jak wroce za 10 dni. W tym czasie bede dostepny pod kom 667392643 Odwiedzajcie mojego bloga polecajac go innym. Pomodle sie za Was. Pozdr Was wszystkich serdecznie calujac wszystkie kobiety. Kocham Was bardzo!!!!!!!!! Wasz szalony romantyk Łuki

4 komentarze:

  1. Życzę udanych wakacji i miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Ewelina i Mateusz3 sierpnia 2007 07:33

    Łukaszku, życzymy Ci udanych wakacji i poznania może kogoś baaaaaaaardzo ciekawego...... :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Łukaszku. Niedługo wracasz z wypoczynku i mam nadzieję, że z nowymi, interesującymi znajomościami :)Na twój adres e-mail wysyłam kilka zdjątek. Mam nadzieję, że się spodobają. :)Pozdrawiam Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć Łukasz :) tu córka Małgorzaty Nowakowskiej :) dużo o Tobie słyszałam :) podobno jesteś wspaniałym i dobrym człowiekiem :) życzę ci udanych wakacji :) :) świetny blog, :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń