piątek, 24 lutego 2017

Fascynująca mnie tajemnica

               Dziś Chrystus mówi o tajemnicy, która od dawna mnie fascynuje i zadziwia. O której marzę i do której dążę, choć w moim przypadku jest to cholernie trudne z powodu mojej niepełnosprawności. Lecz znam przykłady takich par, które pięknie pokazują, ze jest to możliwe, jeśli się naprawdę chce i szczerze kocha.



Ewelina i Łukasz Czerwińscy niezwykłe małżeństwo z Lublina

 

                Mowa o byciu jednym ciałem, duszą umysłem i sercem z kobietą jako żoną, a kobieta z mężczyzną jako mężem. Jest to dla mnie coś niesamowitego, że można być z drugim człowiekiem jedno, tak jak Bóg. Może kiedyś tego doświadczę, jeśli jest taka Jego święta i nieomylna wola.

            Pamiętajmy o ludziach, którzy przeżywają trudne kryzysy swego małżeństwa. Niech wierna miłość Chrystusa na nowo ich połączy, umacniając i uświęcając Ich małżeńską miłość i wierność. Nie Bójmy się cudownej miłości małżeńskiej. Tego życzę nam wszystkim kochani moi. Pozdrawiam serdecznie w ten ponury dzień ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz