niedziela, 12 lutego 2017

On pragnie zmieniać serce


            Przechwytywanie

             On nic nie nakazuje tylko proponuje, pokazując nam jak można pięknie i lepiej żyć, być dosłownie jak On. Pragnie zmieniać moje i Twoje serce. To serce, które jest często pełne oszczerstw, odmowy złego patrzenia na drugiego. Serca, które zabija swoim złym wzrokiem i ostrym jak miecz słowem. Jak często zabijamy dobro w człowieku przez brak szczerego uśmiechu i życzliwego słowa.



           On pragnie leczyć to poranione serce, które praktycznie codziennie cudzołoży, przez pożądliwe patrzenie na piękne ciało kobiety i złe pragnienia bycia z nią.



           Dziś bardzo trudno mi komentować to Jego święte słowo, bo bardzo dotyka osobistych sfer mojego życia. Jak jeszcze brak mi miłości, bo tak trudno jest mi wypełniać Jego przykazania, które są a raczej powinni być drogowskazem do Nieba.



         Niech Jego niepojęta miłość robi rewolucje i zmienia nasze chore serca, abyśmy lepiej i piękniej żyli. Tego życzę z całego serca nam wszystkim kochani moi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz