środa, 8 lutego 2017

Nieczystość


         Wierzę głęboko, że miłością Chrystusa mojego Pana, jestem i będę oczyszczony ze wszystkich złych myśli. Szczególnie z nieczystości seksualnej, pożądliwości oczu, z mego upodobania w pięknie kobiecego ciała, które to upodobanie często jest grzeszne.



          Jestem grzesznikiem, pełnym nieprawości i niegodziwości, mimo to czuję i wierzę, że jestem umiłowanym dzieckiem Boga, który uczy mnie i pragnie bym był dobry jak On.




         Nieczystość, która tak bardzo rozpanoszyła się w tym zagubionym świecie, niech nie będzie nam przeszkodą w doskonaleniu się w dobru. Staraniu się być dobrym, tak jak ON, dobry, i kochający BÓG, który jest samą czystą nieskalaną MIŁOŚCIĄ.



           Tego z szczerego serca życzę sobie i Wam kochani moi. ;) Módlmy się za osoby, które mają problem z czystością, sam dokładnie wiem co to znaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz