wtorek, 21 marca 2017

Czy mam być tak naiwny?

Do czego zachęca i namawia mnie i Ciebie nasz Bóg? Do swojej postawy, czyli do bycia niesamowicie dobrym. Do bycia naiwnie miłosiernym, okazując przebaczenie zawsze, wszędzie i każdemu, ilokrotność by mnie o to prosił. Przebaczyć nawet temu, kto mnie co dziennie obraża, a mimo to ciągle prosi o przebaczenie.



Czy naprawdę mam być tak bardzo naiwny i wyrozumiały? TAK!! Jeśli na serio chcę być prawdziwym uczniem, przyjacielem skandalicznie dobrego i miłosiernego Boga. Mam przebaczać 77 razy, czyli zawsze i każdemu, bo jestem ogromnym dłużnikiem miłosierdzia wariacko kochającego mnie Boga.



Przebaczajmy z serca sobie nawzajem, abyśmy nigdy nie zostali nazwani niegodziwymi sługami i przyjaciółmi. Tego bardzo życzę sobie i Wam ukochani moi. Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie. Niech ta wiosna budzi nas do lepszego, piękniejszego życia w miłości i dobroci wobec innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz