środa, 8 marca 2017

Piękno kobiet

              Tak jestem jak chyba każdy facet wielkim miłośnikiem kobiecego piękna. Tego piękna Ich serc, dusz i ciał. Są dla mnie radością i wielką rozkoszą mego wrażliwego, męskiego serca i oczów. Niektóre z nich są tak bardzo piękne, że aż coś niesamowitego mi się robi tam w środku mego czułego serca.

          Jak nie można sobie wyobrazić ogrodu bez cudownie pięknych kwiatów, tak ja nie wyobrażam sobie mojego świata, bez piękna kobiet. Tych, które są arcydziełami dobrego, miłosiernego Boga.

         W tym wyjątkowym dniu Ich święta, w imieniu wszystkich mężczyzn z głębi gorącego serca życzę. Abyście  zawsze były zdrowe, mocne i piękne mocą i pięknem miłości, która daje radość, pokój i natchnienie naszym kochającym Was męskim sercom. Byście zawsze doznawały od nas szacunku i uznania za wielkość bycia kobietą.



         Niech ten 8 marca trwa przez cały rok w naszych sercach, myślach, gestach i uczynkach. Tego z głębi gorącego serca życzy Wasz wielki miłośnik Waszego piękna Łukasz Cichocki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz